بهترین دکوراسیون های اداری دنیا

بهترین دکوراسیون های اداری دنیا

10 مورد از مجلل ترین دفاتر در سراسر جهان

در اینجا 10 مورد از مجلل ترین دفاتر در سراسر جهان آورده شده است:

1. Beats by Dre, LA

این دفتر مدرن که توسط Bestor Architecture طراحی و با کمک Loescher + Meachem اجرا شده است، بیش از 100000 فوت مربع را پوشش می دهد که بین دو سازه در منطقه لس آنجلس مشترک است. آنها ترجیح دادند به بیهودگی که به مشخصه مکان های کاری سیلیکون ولی تبدیل شده است، متمایل نشوند و در عوض فضایی شیک و پیچیده ساختند تا رویکرد حیله گرانه و بین المللی خود را به تجارت منعکس کند. بیشتر جنبه های زیبایی با رنگ سفید و برنج مشخص می شود و پالت های رنگارنگ بیشتر برای دفاتر کوچکتر در نظر گرفته شده است. رنگ هایی که در فضاهای کار مشترک نشان داده می شوند به معنای استفاده از آنها هستند – آبی اتاقی آرام است، جایی که کارکنان می توانند انتظار آرامش و استرس داشته باشند. تمرکز آزاد قرمز برای کار مشترک با انرژی بالا و غیره است.

2. کوکاکولا، لندن

کوکاکولا دفاتری در سرتاسر جهان دارد، اما فضای لندن آن ارزش دارد که به آن توجه شود. در ساختمانی بازسازی‌شده متعلق به دهه 1920، فضای داخلی آن احساسی و در عین حال مدرن است – شامل دفاتر با پلان باز، میزهای گرم، و یک کافه. لابی همچنین دارای یک مجسمه دنباله دار به ارتفاع 21 فوت است که توسط هنرمند و طراح متولد لنکاوی، استوارت هایگارث ساخته شده است.

3. KBP West، سانفرانسیسکو

دفتر Kirshenbaum Bond & Partners West در سن فران که توسط معماران Jensen ایجاد شده است، یک مطالعه جالب در طراحی عجیب و غریب است. محل کار آژانس تبلیغاتی از اتاق هایی با شکل عجیب و غریب، دیوارهای تخته گچی، سقف های شیب دار و پله های کوچک منتهی به غرفه های مرتفع برای تماس های تلفنی تشکیل شده است. کل دفتر در یک انبار غول‌پیکر قرار دارد و باعث می‌شود که حرکت در بین اتاق‌ها مانند سرگردانی در خیابان‌های یک شهر کوچک و سورئال باشد.

4. فیس بوک، پالو آلتو

غول رسانه های اجتماعی، فیسبوک، معروف است که از نرم افزار خود برای کمک به طراحی پردیس پالو آلتو خود استفاده می کند. از طریق داده های نظرسنجی فیس بوک، آنها توانستند دقیقاً آنچه را که کارمندانشان می خواستند جمع آوری کنند. جای تعجب نیست که آن‌ها با اتاق‌های متنوع و عجیب و غریبی برای دمیدن در آن‌ها کار می‌کنند – از مناطق اختصاصی دی‌جی گرفته تا پارک‌های اسکیت مینیاتوری!

5. گوگل، زوریخ

دفتر گوگل زوریخ شامل یک قانون بسیار خاص و غیرعادی است – هیچ کارمندی نباید بیش از 100 متر از غذا فاصله داشته باشد. برای اینکه این قانون عمل کند، دفتر زوریخ تقریباً در همه جا دارای آشپزخانه است، نه به کافه تریا بزرگ، که سه بار در روز به کارکنان غذا می دهد. این دفتر دارای هر چیزی است که از یک دفتر Google انتظار دارید ارائه دهد. آیا باید سریع یک سطح پایین بیایید؟ میله آتش نشان یا سرسره را بردارید. به آرامش و سکوت نیاز دارید؟ آکواریوم را امتحان کنید!

6. DTAC، بانکوک

شرکت تلفن همراه تایلندی DTAC با این رکورد چند رکورد را شکست. 22 طبقه، شش ساختمان و 650000 فوت مربع مساحت بزرگترین اجاره نامه اداری در تاریخ تایلند است. پردیس اداری یک طبقه کامل را به استراحت اختصاص داده است، که ممکن است بیش از حد به نظر برسد تا زمانی که به یاد بیاورید که آنها بیست و یک طبقه دیگر دارند. DTAC دارای فوتبال سرپوشیده، یک سالن کنسرت، یک مسیر دویدن سرپوشیده، و تعدادی اتاق طراحی شده برای جلسات غیررسمی است، مانند به عنوان سالن غذاخوری یا گودال گفتگو. برای تکمیل آن، این دفتر دارای یک تراس روباز روی پشت بام با مناظر خیره کننده از خط افق بانکوک است.

7. خانه رویایی، La Brea

Dreamhost دارای طراحی فضایی ایده‌آل است. فضاهای کاری با پلان باز و خصوصی در فضا توزیع می‌شوند و البته با مکان‌هایی برای غذا خوردن و بازی همخوانی دارند. یکی از طرح‌های مرکزی مستاجران این بود که در صورت امکان از نورهای فلورسنت دور شوند، بنابراین مجموعه بزرگی از پنجره‌های بزرگ مکان را با نور طبیعی پر می‌کنند. برای اینکه مکان بیش از حد خشن به نظر نرسد، Dreamhost از رنگ نیز استفاده کرده است تا به فضا حسی سبک و وزش بخش بدهد

8. لگو، دانمارک

شرط می‌بندیم که می‌توانید حدس بزنید در دفتر لگو در دانمارک چه چیزی موجود است! کل دفتر از ابتدا برای جا دادن تخیل ساخته شده است، از جمله لگو تقریباً در همه جا، بنابراین کارکنان می توانند در حین کار با آن بازی کنند.

9. کوروس اسکله، تورنتو

یک پروژه عظیم که کارکنان 11 دفتر قبلی را زیر یک سقف گرد هم می آورد. دفتر کوروس در تورنتو در زمینی عظیم 500000 فوت مربع قراردارد و هوشمندترین ساختمان تورنتو نامیده می‌شود. شما آن را نام ببرید، و آنها احتمالا آن را دارند. اسلایدها؟ بررسی. دهلیز پنج طبقه؟ بررسی. اتاق‌های هیئت به شکل پیست هاکی روی یخ هستند؟ بالاخره تورنتو است، پس بررسی کنید!

10. ردبول، آمستردام

بالاخره ما ردبول را در آمستردام داریم. دفتر ردبول که توسط معماری سید لی برنامه ریزی شده‌است، در یک کارخانه کشتی سازی صنعتی سابق، درست در کنار بندر شمالی زندگی می‌کند. با یک کافه به نام The Dive و یک فضای پاتوق به نام The Crash Room می توانید تصور کنید که این فضا چقدر مجلل است. ردبول علاوه بر نوشیدنی انرژی زا که بیشتر به آن شهرت دارند، به طور گسترده در صحنه موسیقی الکترونیک مشارکت دارد و برنامه هایی مانند آکادمی موسیقی ردبول را اجرا می کند. پس جای تعجب نیست که دفتر آنها در آمستردام دارای یک استودیوی ضبط کاملاً عملیاتی است.

 

کارشناسان ما در واحد فروش کمجاگستر ، با ارائه مشاوره و راهنمایی های تخصصی، به شما کمک می کند تا بهترین و مطمئن ترین انتخاب و راحت ترین تجربه اجرای دکوراسیون اداری را داشته باشید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه پیشنهادات فنی متناسب با بودجه و نیاز خواهند بود.

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مرتبط