همه چیز درباره دکوراسیون اداری

همه چیز درباره دکوراسیون اداری

دکوراسیون فضای اداری باید چگونه باشد؟

مد و دکوراسیون هر دو به قدری در جوامع امروزی، نحوه زندگی، پیشرفت و موفقیت در مسیر کاری و… اثر بخش و پر بازده قلمداد می‌شوند که در هر جایی می‌توان رد و نشانی از این دو را بیابید. در دوره و زمانه‌ای از زندگی هستیم که وقتی شروع و راه اندازی کسب و کاری موفق را برای خود برنامه ریزی می‌کنیم، در پی آن به دنبال انتخاب بهترین سبک دکوراسیون اداری می‌گردیم. امروزه دکوراسیون محیط اداری از اهمیت بسیاری برخوردار هست. پربازده‌ترین دکوراسیون فضای اداری وقتی ایجاد می‌شود که راحتی خانه با حرفه‌ای بودن شغل ترکیب شود.
اگر می خواهید یک فضای اداری را طراحی و چیدمان کنید باید المان های مختلفی را در نظر بگیرید.

این المان ها شامل موارد زیر می شود :

  • توجه به مبلمان اداری و تجهیزات اداری
  • سبک
  • متراژ محیط اداری
  • سلایق کاربران
  • نورپردازی ها
  • رنگ
  • اکسسوری
  • و …

دکوراسیون  اداری برای زنان

ایده هایی که بهره وری را افزایش می دهد خلاص شدن از شر بهم ریختگی و تمرکز بر موارد ضروری استرس را کاهش می دهد، در زمان شما صرفه جویی می کند و به تمرکز شما کمک می کند. این بدان معنا نیست که دکوراسیون در فضای کار شما جایی ندارد – برعکس، فضاهای زیبا کمک زیادی به شما می کنند.
هرچه محیط اطراف شما را راحت‌تر کند، کارآمدتر و خلاق‌تر خواهید بود

هنگامی که فضای کاری خود را تنظیم می کنید، می توانید کارایی خود را با نگه داشتن همه چیزهایی که نیاز دارید در نزدیکی خود افزایش دهید. از قفسه ها و سینی ها استفاده کنید تا وسایل خود را مرتب نگه دارید و از شلوغی های غیر ضروری جلوگیری کنید.
اگر دقت کرده باشید ،می‌بینید که قفسه و جا کارتی شکلی غیرعادی دارند که به میز اداری حال و هوای مدرن‌تری می‌دهد.
به علاوه، وجود یک گیاه در بالای میز، فضا را زنده می کند و کمی تضاد رنگی را ایجاد می کند و باعث می شود طراحی دفتر زنان متعادل تر به نظر برسد.
این نمونه دیگری از این است که چگونه می توانید از طبیعت برای روشن کردن فضاهای داخلی استفاده کنید.
گلها به این امر کمک می کنند. آنها بافت و رنگ را به فضای کاری شما می آورند و کنتراست بصری خوبی ارائه می دهند.
بعلاوه، نزدیک نگه داشتن گل ها به شادابی روحیه شما کمک می کند و شما را به طبیعت نزدیکتر می کند – ودلیل دیگری است که باعث می شود چنین دکوراسیون اداری عالی برای خانم ها در محل کار ایجاد شود.
در این مورد، طراحی گلدان بیشتر وینتیج است، که – همراه با دسته گل بزرگ و مک – به فضا حسی متفاوت می دهد که کاملاً حفر می کنیم.

اکنون چند ایده دکور اداری برای زنان

دوست ندارید عکس های شخصی را در ایستگاه کاری خود نمایش دهید؟ جای نگرانی نیست می توانید یکی از نقل قول های مورد علاقه خود را چاپ کنید و آن را مانند تصویر قاب کنید. اگر به دنبال طراحی شیک هستید، قاب طلایی به همراه چراغ رومیزی بسیار خوب است.

ایده دفتر خانه

این ایده های طراحی دفتر در واقع باعث می شود بخواهید بنشینید و لیست کارهای خود را تکمیل کنید.

یک فضای کاری اختصاصی در خانه به شما کمک می کند حواس پرتی های خانه را کنار بگذارید و روی کار تمرکز کنید. در اینجا، ما ایده های  دفتر کار خانگی را گردآوری کرده‌ایم که الهام بخش شما برای طراحی یک فضای کار پسند در خانه شما خواهد بود. این دفاتر خانگی که در همه جا واقع شده اند، یک چیز مشترک دارند

تمیز و روشن

دفتر خانه روشن و سبک مکان مناسبی برای فکر کردن و خلق کردن است. زمانی که معماران آپارتمان یک زوج را در ساختمانی در سال 1910 در منهتن بازسازی کردند، آنها می خواستند از نور طبیعی که به واحد گوشه جریان می یابد استفاده کنند. این دفتر روشن به عنوان اتاق مهمان دو برابر می شود.

تازه و تمیز

کمی رنگ در فضایی کاملا سفید بسیار تاثیرگذار است. اتاق کاری که در آپارتمان طراحی شده دارای قفسه های آلومینیومی توسط Rakks و رنگ و شکل کافی برای oomph است.

دکور اداری برای بازسازی فضای کاری شما

کار به دلیلی کار نامیده می شود – همیشه سرگرم کننده نیست. یکی از چیزهایی که می تواند ساعات طولانی را کمی لذت بخش تر کند، تزئین فضای کار شما است. در اینجا چند ایده جالب وجود دارد تا فضای کاری خود را ادویه تر کنید و آن را کمی شبیه خانه کنید.

چگونه به زندگی کاری خود چاشنی اضافه کنم؟

کار به دلیلی کار نامیده می شود و سرگرم کننده نیست: سرگرم کننده نیست. وقت گیر و اغلب کسل کننده است.
چیزی که می تواند آن را بدتر کند محیط آن است. هیچ چیز بدتر از گیر افتادن در یک اتاق کوچک و تاریک برای حداقل هشت ساعت در روز بدون حواس پرتی، بدون الهام و بدون منظره نیست. در اینجا چند راه برای بهبود کیفیت روز کاری شما بدون توجه به مکان وجود دارد.

چگونه می توانم مقداری رنگ در محل کارم بیاورم؟

یکی از بزرگترین شکایات در مورد فضاهای کاری کمبود رنگ است. همه چیز از نظر فیزیکی و در نتیجه از نظر روحی خاکستری به نظر می رسد. یک راه عالی برای افزودن مقداری رنگ به ایستگاه کاری خود، خرید لوازم اداری رنگی است.
اغلب، منگنه‌های رنگی یا پخش‌کننده نوار پاستل تقریباً با نسخه مشکی معمولی قیمت دارند و نسخه‌های رنگی می‌توانند به فضای کاری شما علاقه‌مند شوند.

از طرف دیگر، اگر یکی از نزدیکان شما از ساختن هنر لذت می‌برد یا می‌خواهید از یک هنرمند محلی حمایت کنید، می‌توانید مقداری هنر رنگارنگ را بر روی دیوارهای کسل‌کننده خود به نمایش بگذارید تا تمام آن فضای خالی را بپوشانید

چگونه دفتر کارم را راحت تر کنم؟

دفاتر احساس سفت و رسمی می کنند زیرا هستند. اگر بیشتر روز با احساس تنش دست و پنجه نرم می کنید، به فکر سرمایه گذاری در برخی موارد باشید تا فضای کاری خود را راحت تر کنید.
اگر شمع ها در فضای کاری شما مجاز هستند، راه بسیار خوبی برای رها شدن از پیچ و تاب در طول روز کاری هستند. اندازه ها و بوهای زیادی وجود دارد که مطمئنا شما را آرام می کند. اگر شعله باز گزینه ای نیست، انواع بدون شعله زیادی در بازار برای احساس گرما و دمنده هایی برای افزودن رایحه آرام بخش وجود دارد.
اگر دفتر شما در سمت سردی قرار دارد، ممکن است بخواهید روی یک پتوی گرم سرمایه گذاری کنید تا روی صندلی خود آویزان کنید و فضای کاری خود را کمی دلپذیرتر کنید.
نورهای ملایم نیز یک راه عالی برای خوش آمد گویی به فضای کاری شما هستند. طبق اصول طراحی، باید سه نقطه نوری وجود داشته باشد، اما اگر نمی‌خواهید تمام نور را روشن کنید، حتی یک لامپ می‌تواند نور ملایمی را اضافه کند که احساس آرامش و راحتی می‌کند.

چگونه در ایستگاه کاری خود الهام بگیرم؟

برای پاسخ به این سوال، باید از خود بپرسید که چه چیزی به شما الهام می‌دهد.
اگر هنر الهام بخش شماست، روی تعدادی از هنرمندان محلی سرمایه گذاری کنید تا دفتر خود را تزئین کنند. هنر برای بسیاری از مردم بسیار الهام بخش است و ممکن است بهترین چیز برای انتخاب شما در روزهای کاری سخت باشد.
نقل قول های الهام بخش ،دیگران را الهام می بخشد. اگر این شما هستید، یک تخته سیاه بردارید و هر روز یک نقل قول متفاوت بیاورید. اگر تلاش کمتری می‌خواهید، کافی است پس‌زمینه رایانه‌تان را روی نقل قول‌های مورد علاقه‌تان تنظیم کنید.

چگونه ایستگاه کاری خود را سازماندهی کنم تا بتوانم متمرکز بمانم؟

یک دفتر کثیف دفتر شادی نیست. اگر به دنبال راه هایی برای سازماندهی هستید، راه های زیادی وجود دارد.
کلاسورهای سه حلقه به شما در سازماندهی پروژه هایتان کمک می کند. روی یکی سرمایه گذاری کنید و هرگز گیج نمی شوید. تخته چوب پنبه ای می تواند به شما کمک کند تا چیزهای مهم را بدون احساس درهم ریختگی به خاطر بسپارید. یک سری کشو اضافی می‌تواند شلوغی را از روی میز و ذهن شما دور کند.

نتیجه

به طور کلی، شما نباید از یک دفتر کثیف دلسرد شوید. هیجان زده شوید و آن را تزئین کنید تا به خودتان الهام بخشید و کار خود را شروع کنید.

 

کارشناسان ما در واحد فروش کمجاگستر ، با ارائه مشاوره و راهنمایی های تخصصی، به شما کمک می کند تا بهترین و مطمئن ترین انتخاب و راحت ترین تجربه طراحی و دکوراسیون اداری را داشته باشید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه پیشنهادات فنی متناسب با بودجه و نیاز خواهند بود.

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مرتبط